EXCLUSIVE DUBAI #1

Locuri exotice, locuri fantastice, locuri unice….cam asta este ce cautam cu totii cand vrem o noua destinatie de vacanta. Eu rar repet un oras in calatoriile mele si o fac doar cand ceva ma leaga cu adevarat de acel loc. Dupa un an m-am intors in Dubai, Aprilie este una dintre lunile cu vreme perfecta acolo si o temperature numai buna de umblat pe afara. Am stat 5 nopti si de data aceasta am incercat sa fac tot ce nu am apucat in prima calatorie. Fireste am inceput sa sarbatoresc ziua mea in avans 🙂 Eu am o vorba…”ziua mea e in fiecare zi si trebui sa o sarbatoresc, iar ziua mea de nastere a fost pe 20 Aprilie 1979″ 🙂 🙂

Asa cum v-am obisnuit am sa trec in revista experienta mea in aceasta calatorie, dar fireste am sa va prezint doar preferatele mele. Ma uit pe poze si imi dau seama ca am facut asa de multe lucruri ca daca nu as face o lista cu ele nu as putea sa mai scriu nimic dupa 🙂

Cum totul incepe cu drumul trebuie sa va informez ca Dubai-ul nu mai este asa de greu de atins, exista avion direct si la preturi moderate, in cateva ore ajungi la caldurica si soare.

Dubai Ziua 1

Am ales un hotel mare dar pozitionat cumva strategic fata de locurile mele de interes. Hotelul The Westin face parte dintr-un lant international si se ridica la un nivel inalt de servicii si lux, perfect pentru gustul meu.

Westin_Exterior_Front

Seara am ales un restaurant in unul dintre cele mai mari complexe hoteliere din Dubai, Madinat Jumeirah, iar in restaurantul Pierchic  am petrecut o cina deosebit de romantica si plina de preparate hot cuisine deosebite. Restaurantul se afla pe o platforma construita deasupra apei la o distanta considerabila de tarm si cu o priveliste perfecta catre Burj Al Arab.

Dubai Ziua 2

M-am trezit de dimineata, suspect pentru mine, dar parca eram nerabdatoare sa incep o noua zi in Dubai si nu voiam sa pierd nicio secunda. Privelistea care ma astepta pe terasa era minunata, asa ca am decis sa petrec jumatate de zi la soare si mi-am scufundat piciorusele in nisip….fireste nu a lipsit nici balaceala in apa calda.

Filmuletul este intodeauna mai sugestiv asa ca….PLAY 🙂

Dupa pranzul luat in cadrul hotelului, simplu fresh si savuros am dat o tura pe la biroul de informatii si am facut planul concret pentru urmatoarele zile, destul de intens pana si pentru mine 😉 dar nu puteam sa ratez nimic.

In continuarea zilei am decis sa dam o tura la unul din punctele marcate pe lista mea de „to do”, Miracle Garden.  Asa cum ii spune si numele si eu cred ca este o gradina miraculoasa, este in mijlocul unui desert si este plina de milioane de plante si floricele superbe.

Fireste ca am realizat si un mic video care arata mai mult 😉

dupa acest punct bifat, am dat o vizita pe la ‘muzeul’ numit Dubai Marina Mall……ii zic asa pentru ca sincer preturile de acolo nu pot decat sa le compar cu Rusia si in afara de privit nu prea cred ca poti ca om normal sa faci prin acea cladire.

Am mers mult pe jos, mai ales ca am citit eu harta ca o ‘blonda’ ce sunt cateodata si am ajuns sa facem 10 km pe jos pana la hotel….ca stiam eu ca e aproape de fapt. Children don’t do that at home 🙂 🙂 🙂

Seara s-a incheiat cu multa realazare si o cina cu priveliste…din nou. Hotelul Marriott Dubai are cateva restaurante bune printre care si  Obsevatory.  Nu are sens sa ai asa de multe cladiri inalte si sa nu faci cate ceva interesant in fiecare. Mie imi place inaltimea asa ca aceasta seara a fost din nou la inaltime.

Cum stiu foarte bine ca nu va place sa va plictisesc, am decis sa va spun urmatoarele experiente in cateva zile. Va promit ca acolo o sa vina partea ‘hard’ a povestii 😉